Vejledning > | Klubber > | DJU Shoppen > | Måttereservation >

Cookies

Rediger





I menuen til venstre skal du klikke på menupunktet "Applikationer", "Event Manager", derefter "Event admin" og "Rediger Event":




Trin 1 – Find event


Herefter finder du den event, som du ønsker at redigere.

Du kan søge ud fra kriterierne på nedenstående billede. Klik herefter på "Søg".

Klik på "Vælg" ud for den event, du ønsker at redigere.




Trin 2 – Rediger event


Nu kommer nedenstående side frem, hvor du kan redigere de overordnede oplysninger om eventen.

OBS! Det centrale her er, at "Event arrangør" sættes til den klub eller gruppe, som eventen tilhører. Herved vises eventen automatisk på siden "Events" under denne årgang.

Det andet centrale er "Betingelser for tilmelding". Her vælges "Kun medlemmer og inviterede brugere". Så kan hele afdelingen tilmelde sig og evt. special-inviterede personer - men ingen andre.

Efter redigering klikkes på "Næste".




Trin 3 – Ekstrafelter (Kun en option)


Ny ekstra-mulighed: Generer dine egne felter:

På sidste trin har du mulighed for at lave flere felter til eventen som dem der tilmelder sig skal udfylde ved at klikke "+ Tilføj et felt". Det kunne fx. være "Deltager du i fællestransport" eller "Hvilken størrelse t-shirt ønsker du". Der kan laves lige så mange felter der ønsker og der er mulighed for flere typer.

Du kan også bare lade det være som det er.

Tryk til sidst "Gem" og eventen er nu redigeret.



Bagefter er det nu muligt at sende invitationer ud vedr. eventen, hvis dette ønskes. Man kan også invitere personer fra helt andre klubber. De vil modtage en besked og automatisk have mulighed for at tilmelde sig.

 
Delete item?