Vejledning > | Klubber > | DJU Shoppen > | Måttereservation >

Cookies

Opret event





I menuen til venstre skal du klikke på menupunktet "Ny Event" under "Event admin" under "Applikationer":




Trin 1 - Vælg skabelon som denne klub skal baseres på





Vælg fx her "Tom skabelon". Klik herefter på "Næste".


Trin 2 – Udfyld oplysninger om eventen



Det er centralt at vide, at den klub eller gruppe, der står som arrangør af eventen, vil være den klub eller gruppe, som eventen hører under.

Under "Betingelser for tilmelding" kan der fx. vælges "Kun medlemmer og inviterede brugere". Så kan hele denne klub tilmelde sig og evt. special-inviterede personer - men ingen andre.
Du kan også sætte påmindelser, så alle tilmeldte deltagere får besked noget tid før tilmeldingsfrist udløber og/eller start tidspunktet indtræffer.

Efter udfyldelse klikkes på "Næste".




Trin 3 – Ekstrafelter (Kun en option)


Ny ekstra-mulighed: Generer dine egne felter:

På sidste trin har du mulighed for at lave flere felter til eventen som dem der tilmelder sig skal udfylde ved at klikke "+ Tilføj et felt". Det kunne fx. være "Deltager du i fællestransport" eller "Hvilken størrelse t-shirt ønsker du". Der kan laves lige så mange felter der ønsker og der er mulighed for flere typer.

Du kan også bare lade det være som det er.

Tryk til sidst "Gem" og eventen er nu oprettet.



Bagefter er det nu muligt at sende invitationer ud vedr. eventen, hvis dette ønskes. Man kan også invitere personer fra helt andre klubber. De vil modtage en besked og automatisk have mulighed for at tilmelde sig.

 
Delete item?